Vrácení a reklamace

reklamace

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ neboli Odstoupení od kupní smlouvy

 

Veškeré zboží můžete jako konečný spotřebitel bez udání důvodu do 14 dní od obdržení zásilky vrátit. K oznámení odstoupení můžete použít vzorový formulář „Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy", kde naleznete i poučení o svých právech, a který tvoří přílohu Obchodních podmínek."

 

Jak postupovat?

 

Stačí takové zboží spolu s dokladem o koupi (fakturou) a formulářem o odstoupení (viz výše) poslat na adresu sídla (nebo můžete fyzicky poslat pouze zboží a dokumenty zaslat e-mailem, v takovém případě je ale nutné přidat do balíčku alespoň lístek s Vaším jménem a e-mailem):

 

Biorythme s.r.o.

Aneta a Jenny Adamčíková

Čsl. armády 1052
253 01 Hostivice

 

Pokud Vám to čas dovolí, informujte nás prosím o vrácení ještě e-mailem (info@biorythme.cz), pošta občas někdy zlobí, tak abychom o balíčku věděly.

 

Nejpozději do 14 dnů od doby, kdy nám zboží přijde, vrátíme celou částku, kterou jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dopravu. Náklady spojené se zasláním vraceného zboží (poštovné, balné) platíte Vy, proto prosím balíček neposílejte na dobírku.

 

Zboží jako např. balzámy na rty, deodoranty a krémy je nutné vrátit z hygienických důvodů v původním obalu a zcela nepoužité.

 

Veškeré informace se dočtete ve vzorovém formuláři (viz výše) nebo v Obchodních podmínkách. Na této stránce se nachází pouze informativní text.

 

 

REKLAMACE neboli Práva z vadného plnění

 

Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte nám prosím vědět na e-mail info@biorythme.cz, vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

 

K oznámení reklamace můžete použít vzorový „Formulář pro uplatnění reklamace", který tvoří přílohu Obchodních podmínek. V Obchodních podmínkách se také dočtete veškeré detaily, na této stránce se nachází pouze informativní text.

 

Reklamované zboží je třeba doporučeně zaslat spolu s dokladem o koupi (fakturou) a důvodem reklamace (lze použít vzorový formulář) na adresu sídla (nebo můžete fyzicky poslat pouze zboží a dokumenty zaslat e-mailem, v takovém případě je ale nutné přidat do balíčku alespoň lístek s Vaším jménem a e-mailem):

 

Biorythme s.r.o.

Aneta a Jenny Adamčíková

Čsl. armády 1052
253 01 Hostivice

 

Pokud Vám to čas dovolí, informujte nás prosím o vrácení ještě e-mailem (info@biorythme.cz), pošta občas někdy zlobí, tak abychom o balíčku věděly.

 

Podle zákona má prodávající na vyřízení reklamace 30 dní, ale reklamaci se budeme věnovat ihned tak, aby se zbytečně neprotahovala.

 

Pokud nelze reklamované zboží vyměnit, vrátíme Vám za něj peníze (včetně poštovného).

Ať se Vám neukazují hlouposti!

Pomozte nám, aby byl náš web co nejužitečnější. Používáme k tomu cookies - malé soubory, které se dočasně ukládají v prohlížeči. Je jen na Vás, jak je nastavíte. Co je ale jisté: stejně jako ve všech dalších oblastech zacházíme i s Vašimi daty citlivě a eticky ♡

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení